czwartek, 25 kwietnia 2024

Warto przeczytać

Stoisko z kawą w sklepie spożywczym - czy warto?

"Mała czarna" w trakcie robienia zakupów? Oczekuje tego wielu klientów! Nic więc dziwnego, że stoisko z kawą widzimy coraz częściej również w sklepach spożywczych. To innowacja, na którą zdecydowanie warto postawić, jeśli chcesz rozwijać swój biznes, odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów.


Podsumowanie:

• Coraz więcej osób sięga po kawę "na mieście". Odpowiedzią na ten trend jest stoisko z kawą, które spotykamy dziś również w mniejszych i większych sklepach spożywczych.• Stoisko z kawą na wynos to świetna metoda na zwiększenie przychodów sklepu - zarówno w sposób bezpośredni, przez podniesienie wartości koszyka zakupowego, ale też pośredni, między innymi poprzez budowanie pozytywnego wizerunku lokalu.

• Właściciele sklepów nie muszą samodzielnie aranżować kawowej przestrzeni. Na rynku działają bowiem firmy, które oferują gotowe rozwiązania dla biznesu: dzierżawę nowoczesnego i kompletnie wyposażonego stoiska kawowego.


Dobra kawa przyciąga i zapada w pamięć

Zapach świeżo zmielonej i zaparzonej kawy… Uwielbiają go wszyscy! A gorący napój wypijany powoli w trakcie robienia zakupów lub tuż po nich to świetny sposób na zrelaksowanie się i nabranie energii przed kolejnymi zadaniami do wykonania. To jednak wrażenia klienta. Ciebie jako przedsiębiorcę do stoiska z kawą powinien przekonać fakt, że sprzedaż tego napoju na wynos to bardzo rentowna usługa (średnie marże sięgają nawet kilkudziesięciu procent!), która poprawia wizerunek lokalu w oczach konsumentów. I możesz włączyć ją do swojego sklepu w łatwy sposób, ponosząc minimalne koszty inwestycyjne. Jak? Decydując się na dzierżawę stoiska z kawą, na przykład od firmy Tchibo Coffee Service.

Największe korzyści biznesowe, jakie przynosi stoisko z kawą

  • Umacniasz pozycję swojego sklepu - w Twojej okolicy nie ma sklepu, który poza produktami spożywczymi lub spożywczo-przemysłowymi oferowałby dobrej jakości kawę? To luka gotowa do wykorzystania! W takiej sytuacji stoisko z kawą znacząco zwiększy konkurencyjność i tym samym atrakcyjność Twojego sklepu na lokalnym rynku.
  • Zwiększasz wartość koszyka zakupowego - kawa idealnie łączy się zarówno ze słodkościami, jak i słonymi przekąskami. Ze stoiskiem z kawą możesz rozwinąć sprzedaż, oferując napój do pysznej drożdżówki lub odwrotnie. W taki sposób zwiększasz kwotę, jaką klient zostawi przy kasie.
  • Budujesz pozytywny wizerunek i lojalność klientów - stoisko z kawą to dobry sposób na zadbanie o potrzeby klientów i wykreowanie profesjonalnego, ciepłego wizerunku lokalu. Tak tworzysz dobre skojarzenia gości z Twoim sklepem oraz lojalność. Wtedy rośnie szansa, że do Ciebie wrócą, a to inwestycja w wyższe zyski w przyszłości.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.