Celem procesu jest wzrost rozpoznawalności marki Da Grasso. U podstaw decyzji o rebrandingu leżały badania, które zostały przeprowadzone wśród Franczyzobiorców i Klientów. Respondenci wskazywali w nich chęć stworzenia bardziej rodzinnej atmosfery w lokalach Da Grasso i sprawienie, aby odwiedzający ją goście spędzali w nich więcej czasu i traktowali je jako naturalne miejsca spędzania wolnego czasu w rodzinnym gronie. Zarząd Da Grasso postanowił wzmocnić świadomość marki restauracji w oczach Klientów poprzez wprowadzenie jednakowych standardów dla wszystkich Partnerów firmy.
Nowa strategia opierać się będzie na trzech filarach komunikacyjnych: Dobrzy przyjaciele, Dobra zabawa, Pyszna pizza. Będą miały one bezpośredni wpływ na funkcjonowanie Centrum Da Grasso oraz jego Partnerów.
Podstawowym celem rebrandingu jest wzmocnienie rozpoznawalności marki Da Grasso, a przez to sprawienie, że pizzerie sieci mają stać się najczęściej wybieranymi restauracjami w Polsce.
sobota, 4 maja 2024
piątek, 3 maja 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)