1200 metrowy most, 46 podpór. Drogowcy wznoszą przeprawę nie tylko przez rzekę, ale i dolinę Narwi. Powstaje w ramach budowy odcinka trasy ekspresowej S61.
Inwestycja obejmuje też budowę dodatkowych jezdni, chodników, ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych. Przewidziano także urządzenia ochrony środowiska: ekrany akustyczne i przeciwolśnieniowe, urządzenia oczyszczające oraz przejścia dla zwierząt. W sumie na S61 zostanie wykonanych 16 obiektów inżynierskich.
Zaawansowanie finansowe prac pod koniec kwietnia przekroczyło 10 proc. a rzeczowe osiągnęło 22 proc.
Zgodnie z kontraktem (wartym 713,4 mln) wykonawca ma udostępnić do ruchu minimum jedną jezdnię S61 (w przekroju 1x2) na całej długości trasy głównej - w połowie 2024 r. Ma to ogromne znaczenie dla mieszkańców Łomży, którzy zostaną wówczas uwolnieni od ruchu tranzytowego. Cały odcinek S61 od węzła Łomża Zachód do węzła Kolno - z dwoma jezdniami i całą infrastrukturą towarzyszącą - ma być oddany do użytku w 2025 r. - opisuje Kurier Poranny
czwartek, 2 maja 2024
czwartek, 2 maja 2024
A jak tam Ełk-Kalinowo? W kwietniu miał być oddany, a tiry dalej przez Grajewo jadą.
Dlaczego Tiry w Kisielnicy na rondzie nie mogą zjeżdżać na S61 tylko jadą przez Kisielnicę.
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone