Grajewo - koronawirus (0)

aktualizacja: 2020-03-30 15:38:08     nr wiadomości: 41850     przeczytano: 104952     Ilość komentarzy komentarze: 110

Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie informuje, iż wszystkie próbki na obecność koronawirusa pobrane dn. 29.03.2020r. od osób z personelu Szpitala mających kontakt z osobą zakażoną dały wynik negatywny. Oznacza to, że żadna z osób mająca wcześniej kontakt z osobą zakażoną nie jest na chwilę obecną nosicielem koronawirusa. Próbki zostaną powtórnie pobrane i przebadane we środę dn. 01.04.2020 roku. Wznowienie funkcjonowania Oddziału Chorób Wewnętrznych, Oddziału Kardiologii i Pracowni Zabiegowej Angiografii planowane jest na piątek dn. 03.04.2020r. - informuje e-Grajewo.pl  Dyrektor Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie  Sebastian Wysocki

 

-------------------------------------------------------------------------------------- 
 

  • Pełniący obowiązki dyrektora łomżyńskiego szpitala Jacek Roleder powiedział  dziennikarzowi Polskiego Radia Białystok, że jeden z pracowników radiologii jest zakażony koronawirusem - wynik testu okazał się pozytywny. Ze wstępnych informacji wynika, że najprawdopodobniej dziesięciu pracowników działu szitala w Łomży, którzy mieli kontakt z mężczyzną, będzie poddanych kwarantannie. Dyrektor łomżyńskiego szpitala wystąpił już do wojewody o przesunięcie pracowników do placówki, tak, żeby mogła funkcjonować bez przeszkód.

 

  • W niedzielę w nocy profilaktycznie zamknięty  został oddział kardiologii szpitala w Grajewie.  Osobą zarażoną koronawirusem okazał się technik rtg obsługujący angiograf  (na co dzień mieszkający w Łomży) pracujący w placówkach w Łomży, Warszawie oraz Grajewie. Technik poddany był prawdopodobnie przesiewowym testom na obecność koronawirusa. Młody mężczyzna czuje się dobrze, należy do osób, które koronowirusa przechodzą bezobjawowo. Obecnie trwa oczekiwanie na wyniki próbek pobranych w niedzielę rano  od osób, które przebywały na oddziale oraz miały kontakt z młodym technikiem rtg. Wyniki mogą być znane dzisiaj wieczorem lub jutro rano. Pacjenci z oddziału kardiologii i chorób wewnętrznych, którzy muszą być nadal hospitalizowani przewożeni są na dalsze leczenie do szpitala jednoimiennego w Łomży, część pacjentów zostanie wypisana do domu. Personel medyczny trafi na kwarantannę domową. Wszyscy czekamy na wyniki  z labolatorium w Białymstoku.

  • Minister Łukasz Szumowski zaleca lekarzom, pielęgniarkom, ratownikom aby ze względów bezpieczeństwa ograniczyli zawodową działalność do jednego szpitala. Pomysł doskonały, ale kompletnie w Polsce niewykonalny. Aby zpewnić odpwiednią obsadę specjalistów do szpitala w Grajewie przjeżdzają na dyżury lekarze z różnych miast w okolicy. Lekarze, ratownicy, technicy itd. zatrudnieni w Grajewie, świadczą usługi na potrzeby innych placówek medycznych w różnych miejscowościach. Niestety, taki mamy system pracy w służnie zdrowia. 

  • Straż Pożarna w Grajewie przeprowadza aktualnie w swoich budynkach profilaktyczną dezynfekcję. Żona jednego ze strażaków jest pracownikiem szpitala w Grajewie, pracowała na dyżurach z nosicielem wirusa. Na czas dezynfekcji strażacy przenieśli się do budynku domu seniora w Grajewie. Kwarantannie poddanych jest ośmiu strażaków.

  • Choroba koronawirusowa (COVID-19) to choroba zakaźna spowodowana przez nowego wirusa, którego nie wykrywano dotąd u ludzi. Wirus powoduje chorobę układu oddechowego podobną do grypy, z objawami takimi jak kaszel, gorączka, a w cięższych przypadkach – zapalenie płuc. Aby chronić się przed infekcją, należy często myć ręce i unikać dotykania twarzy.

 

Pomoc osobom na kwarantannie

Apel ratowników medycznych

 

  - GRAJEWO   - pracownia angiografii cyfrowej   - z dn. 30.03.2020

Po prostu duch puszczy działa.
Napisał: x dodano: 2020-03-17 18:16:52

Nas " Duch Puszczy " jeszcze trzyma.
Napisał: Adam dodano: 2020-03-17 18:22:51

Najbardziej zacofane województwo. Dodatkowo robi się tu najmniej badań.
Napisał: as dodano: 2020-03-17 18:36:34

Pewnie on już jest tu ale jeszcze się nie uaktywnił
Napisał: Big dickus bejbe dodano: 2020-03-17 19:05:03

U nas wirus nie na rękę. Podlaskie to strefa ekonomiczna, więc ma produkować i pracować a nie chorować. Wnioski każdy niech wyciągnie sam.
Napisał: Mo dodano: 2020-03-17 19:18:05

To Zagłębie obecnej opcji i działa cud niewidzialnej ręki ...czyjej wiadomo
Napisał: Jadzia dodano: 2020-03-17 19:20:44

u nasz też jest na pewno tylko na razie nikt nie zachorował
Napisał: ona dodano: 2020-03-17 19:42:29

Profilaktyka, profilaktyka i jeszcze raz profilaktyka.... eeeechch. Najzdrowsza część społeczeństwa.
Napisał: flacha dodano: 2020-03-17 20:01:18

A czy jeden lekarz z prywatnej przychodni w Grajewie nie przebywa czasem na kwarantannie?
Napisał: Joanna G. dodano: 2020-03-17 20:13:28

Duch puszczy :)
Napisał: Natalia S. dodano: 2020-03-17 20:15:56

PiS załatwił.
Napisał: ⛷⛷⛷⛷⛷⛷⛷ dodano: 2020-03-17 20:20:55

Długo się na cieszyliście. Już jest też przypadek.
Napisał: Tom22 dodano: 2020-03-17 22:02:32

Niech ludzie wkoncu podejda do tego poważnie.. Skoro tyle sie mówi zeby jak najmniej wychodzić z domu unikac zatłoczonych miejsc, ciekawa jestem czemu w sklepie w ciagu dnia spotykam 5 razy te same twarze( dla sprostowania pracuje w sklepie) dzieci maja kwarantane powinny siedziec w domu, a są ciągane po sklepach bo mamie się zamaniło coś kupić ale sama nie wie co... Jeżeli ludzie nie przestaną podchodzić do tego tak lekcewaząco do niczego dobrego to nie doprowadzi.... A poózniej płacz i lamemt.. bierzmy pod uwagę że odpowiadmy nie tylko za siebie, ale też za drugiego czlowieka.
Napisał: ona:) dodano: 2020-03-17 22:20:50

Kompletni idioci protest robią. Jeszcze podziękuję! /
Napisał: Krieger dodano: 2020-03-17 22:22:06

Gdzie w Grajewie mozna kupic maseczki oraz antybakteryjne zele do rak?
Napisał: Masakra dodano: 2020-03-17 22:24:04

Już i na Podlasiu 1 osoba z koronowirusem
Napisał: Mn dodano: 2020-03-17 22:26:55

Chyba "Duch Puszczy" kogoś nie objął.
Napisał: xxx dodano: 2020-03-17 23:10:12

Niech tylko ktoś z Łomży pojedzie do Białego się leczyć. Swoją drogą nie mam dobrych wspomnień po szpitalu w Lomzy.
Napisał: Bgr dodano: 2020-03-18 08:04:41

Czy ludzie są tak głupi? Pytanie retoryczne, instrukcje tego pseudopaństwa są takie, ze testy wykonywane są w ostateczności. Skoro wykonujemy mało badań to liczba potwierdzonych zakażeń jest niska. Pełno idiotów kpi sobie z tematu. Premier robi konferencje co kilka godzin, nagrywają filmiki itd. Kiedy pracują? Nagranie kilku minut filmu to kilka godzin przygotowań i roboty. Prezes NBP, który zatrudniania "doradczynie" o wyglądzie kojarzącym się z zupełnie inną branżą i placimy im jak w ekskluzywnym domu publicznym, głosi żeby obcinać pensje, zarabiając przy tym kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie(Adama Glapińskiego w 2018 r. wyniosło 709 tys. 611 zł brutto,). Jeszcze chwila i ulica wyda wyrok, bo ci co rządzą wyjdą z tego bez uszczerbku, reszta będzie w dupie.
Napisał: Adrian dodano: 2020-03-18 09:37:40

Gdyby wszyscy protestowali tak jak w Łomzy, to chorzy z koronawirusem byliby skazani na śmierć. Wstyd
Napisał: Sstach dodano: 2020-03-18 10:30:43

Wojewodo Paszkowski z PISu zastanów się pan nad tym co robisz ze szpitalem w Łomży.To jedyny szpital w regionie łomżyńskim względnie dobrze wyposażony tak w sprzęt jak i w kadrę który to szpital przyjmuje chorych z całego regionu.Mieszkańcy Łomży i okolic słusznie protestują aby obronić swój szpital.Jeżeli pan nie wycofasz się z tej durnej decyzji to PIS nie ma tu czego szukać w wyborach tak prezydenckich jak i parlamentarnych.Mieszkańcy Łomży i okolic wam tego nie wybaczą i nie zapomną.
Napisał: zdrowy na umyśle dodano: 2020-03-18 16:08:06

Czy Policja i Straż pożarna w Grajewie ma wystarczające zabezpieczenia w postaci masek ,termometrów oraz płynu dezynfekującego?Bo coś mi się wydaje że tak nie jest. Przecież Policjanci i strażacy też są narażeni na zarażenie korona wirusem. Sanepid powinien to sprawdzić. Panie komendancie wojewódzki Policji i Straży Pożarnej chrońcie swoich pracowników przed zarażeniem,bo nie będzie komu dbać o nasze bezpieczeństwo i nie będzie miał kto gasić pożarów i zabezpieczać wypadków.
Napisał: zdrowy na umyśle dodano: 2020-03-18 18:36:20

W przychodni rodzinnej przepisano mi kolejny antybiotyk, który pewnie też nic nie pomoże. Mam męczący kaszel od 22 lutego. Lekarka ani razu nie zajrzała do gardła, a osłuchuje .....przez koszulę. I nawet nie wie co to za infekcja. Chodzi chyba tylko o to aby udawać, że się leczy ze świadomością, że się nie wyleczy. Ale leki kupić trza - i to jest najważniejsze.
Napisał: Adela dodano: 2020-03-18 20:44:10

Ale wstyd, ale obciach Łomżo na cały kraj, ta kobieta zapewne rzecznik prasowy protestujących . W takiej dobie protest, może trzeba było w Łomży przeprowadzić głosowanie, ale obciach
Napisał: grajewo dodano: 2020-03-18 21:44:45

co za deb. w marcu podróżował po Europie, szkoda na niego leków
Napisał: miras dodano: 2020-03-19 09:12:38

Wg mnie w obecnej sytuacji strajk nie powinien się odbywać, mało odpowiedzialne zgromadzenia.....w czasie koronowirusa. Bardzo nie ładnie....
Napisał: zal dodano: 2020-03-19 09:50:30

Oficjalnie jest jedna osoba chora zdiagnozowana a ile jest tak naprawdę chorych to Bóg jede wie. To mogą być już setki a w skali kraju grube tysiące. Ludzie, zrozumcie to wreszcie, to co podaje telewizja to są tylko zdiagnozowane przypadki a chorych rzeczywiście jest kilka jak nie kilkanaście razy więcej.
Napisał: Ola dodano: 2020-03-19 14:43:48

Wstyd hańba lomzyniaki a jak ktoś z was będzie potrzebował pomocy albo wasze dzieci bo to jest nie uniknione to wtedy gdzie was dostarczyć może do Włoch zastanówcie się.
Napisał: Anna dodano: 2020-03-19 16:35:16

Ola jak wszędzie w Europie,nigdzie nie wykryją 100%, trzymać się zaleceń!!! Adrian....Sam jesteś Pseudo!! jak nie pauje miłej drogi na zachód tam jest lepiej? Badan wykonują tyle ile jest uzasadniona potrzeba,każdy by chciał 2 razy dziennie, pewnie ty też.Jest jak w innych krajach UE jesli o to chodzi.Żal mi takich ludzi ,którzy zamiast wspierać to szukają dziury w całym.
Napisał: Prawda na ławę dodano: 2020-03-20 00:38:46

Anna w Łomży jest szpital zakaźny przygotowany na przyjęcie pacjentów z koronawirusem.tu chodzi o to żeby całego kompleksu szpitala ogólnego nie przekształcać w szpital zakażny jednoimienny.Bo gdzie sie będziesz leczyć jak zachorujesz na inna chorobę niż koronawirus. Pojedziesz do Ostrołęki, Zambrowa lub do Białegostoku ? Pozatym szpital ogólny fizycznie nie jest przystosowany do leczenia chorób zakaźnych .Pomyślcie zanim skrytykujecie protestujących.
Napisał: zdrowy na umyśle. dodano: 2020-03-20 09:17:09

Adelo, zadzwoń do sanepidu. W twoim przypadku jest to sprawa do sprawdzenia i to najszybciej jak się da! Nie zwlekaj i dzwoń teraz, chociażby na SOR.
Napisał: imienniczka dodano: 2020-03-20 18:57:18

zgadzam sie z ania polacy wyjezdzali i upliwalipolske teraz chca wraczc i nasz zarazac tam sie bogacili nadal powinni zostac po mamy my podatnicy placic za ich powroty za samoloty jak bieda do polski
Napisał: ola dodano: 2020-03-20 19:29:28

W sklepach dla kasjerek powinni wprowadzić szyby oddzielające od klientów. Na tego typu izolacje osób w miejscach zbiorowych powinny się szybko znaleźć środki by ograniczyć możliwość szerzenia się tej zarazy.
Napisał: sprzedawca dodano: 2020-03-21 10:34:48

A nie którzy mają w dupie i latają paralotnią..
Napisał: Wkurzony dodano: 2020-03-21 14:57:38

Wiem, że mój komentarz nie puści e-grajewo ale.. na ch.j te modły i msze?. Paciorki nie mają znaczenia. Można klepać je też do krasnoludka
Napisał: ana dodano: 2020-03-21 15:07:55

Wiem, że mój komentarz nie puści e-grajewo ale.. na ch.j te modły i msze?. Paciorki nie mają znaczenia. Można klepać je też do krasnoludka
Napisał: ana dodano: 2020-03-21 16:10:42

Podlaskie odgrodzic od reszty świata
Napisał: Jon dodano: 2020-03-21 17:33:02

czytam te komentaze zal tylek ściska ludzie obudżcie się moim zdaniem w większości jesteście za PO i dlatego coś wam niepasuje wszyscy powiniśmy być uważni aby szpital w łomży nie był nam potrzebny. zgadzam się z ANIĄ i OLĄ .
Napisał: milex dodano: 2020-03-21 21:09:46

Uspokojenia trzeba młodzi dziennikarze. Nie kraczcie. Więcej dobrych informacji może pomóc bardziej
Napisał: Karol dodano: 2020-03-21 21:10:36

sprzedawca - na Zachodzie juz to zrobili!
Napisał: abcd dodano: 2020-03-21 21:27:54

Pani Adelo ja też od 20 lutego miałam kaszel rozrywający płuca ale nie myślałam o jakiś wirusach o zwykłe przeziębienie i łamało w kościach. Dopiero jak wszedł koronawirus do Polski to poszłam do doktora o słuchał płuca i aż przemilczał dał antybiotyk i po tygodniu wyzdrowiałam.
Napisał: B dodano: 2020-03-22 10:59:17

do ''Adeli'' zadzwoń na oddział zakaźny bo może masz objawy pomału koronawirusa bezobjawowo. Choroba może być też przechodzona bezobjawowo
Napisał: ona dodano: 2020-03-22 13:38:29

Co wy z tym PISem. Czy to że za poprzedniej władzy na świńską grypę zmarło 180 Polków Was jakoś nie bulwersowało, a może nikt o tym nie wiedział, a zagrożenie jest nieporównywalne. Kto nie ma argumentów pisze głupoty. Stary system PO
Napisał: polak dodano: 2020-03-22 14:25:11

Pis, pis i tylko pis moze zrpbic cos dla zwyklego czlowieka , lomza jest dobrze wyposażonym szpitalem i dlatego go przeksztalcono , a do any jesli jesteś osoba nie wierząca nikt Cie nie zmusza do modlitwy a reszta wierzacych dobrze wie ze modlitwa pomaga bo kiedy człowiek zawodzi i juz wszystko zdaje sie byc stracone to Bog czuwa i daje nadzieje....kto w Niego wierzy nie umrze na wieki amen
Napisał: Katolik dodano: 2020-03-22 23:04:03

Dopóki jest PIS oraz PO to nigdy w tym kraju nie będzie dobrze. Do B piękna historyjka tylko że nic nie ma wspólnego z obecnym stanem wirusowym. Do Katolik mała jest wasza wiara jak tylko prosicie Boga o wszystko. Nie jeden ksiadz zachorował na Covid, nie jeden ksiadz oszukiwał, Rydzyk taki miłosierny woli dostać a nie wspomóc w walce z Covid bo przecież taki majętny. Ludzie mają zaślepione oczy a "grubas" się cieszy. Modlitwa nic nie kosztuje, wiara tez. Uważam że człowiek mniej praktykujący w służbie kościoła (typu wspieranie Rydzyka) ale z większą wiara jest bardziej wartosciowy. Ludzie zacznijcie siedzieć w domach módlcie się, wspierajcie sie, spędzające jak najwięcej czasu razem to szybciej ta kwarantanna minie.
Napisał: Prawda dodano: 2020-03-24 11:57:24

Czego oni tu wracają? Zamiast siedzieć za zagranicą to przywożą choroby. Człowieku chciałeś tam jechać to tam siedź.
Napisał: Seba dodano: 2020-03-24 15:38:59

Ludzie na Boga czy wy macie pojęcie co wy tu piszecie?!! Czym winny jest PIS albo PO??!! To jest zaraza którą trzeba zatrzymać A takim nieodpowiedzialnym zachowaniem tylko wzrasta liczba zarażonych, ludzie nie zwracają uwagi na nic nie przestrzegają kwarantanny i zaleceń. Spójrzcie co się dzieje we Włoszech, w Stanach, to już za daleko zaszło i nie ma już nad tym kontroli a dlaczego? Bo ludzie to zlekcewazyli i to samo nas czeka jak tak dalej ludzie będą sobie robić zabawę z tego. Zacznijcie wreszcie brać to na poważnie albo będzie baaaaaaaaaaaaaaardzo źle
Napisał: Momo dodano: 2020-03-24 20:54:50

Czym jest winien PIS bardzo proste to oni wpuszczają tych zarażeńców bez przymusowej kwarantanny. Przy granicach powinny stać wojskowe namioty i tam powinna się odbywać kwarantanna a nie pani sobie pojedzie do domu i posiedzi a że pani po drodze do domu odwiedzi 5 sklepów mają w dupie.
Napisał: Niki dodano: 2020-03-25 15:23:09

Do @Momo dzięki PIS masz w swoim państwie przekręty finansowe nawet w czasie epidemii o okradanie Polski np.: utarg na maseczki i środki za grosze został odrzucony po czymś nagle z jakiś firm wzieli 2 razy mniej za wiele większe pieniądze które poszło na firmy rodzin z pisu
Napisał: Apolityczny ateista dodano: 2020-03-27 00:58:40

Dlaczego grajewska policja nic nie reaguje na osoby w kwarantannie. Ul. Wiktorowo , rodzina ma kwarantanne bo syn wrócił z Niemiec. Tatuś codziennie po cztery razy chodzi sobie z pieskiem na spacery i ma to gdzieś.
Napisał: oko dodano: 2020-03-27 09:24:02

Apolityczny ale ty jesteś apolityczny
Napisał: Tomek dodano: 2020-03-27 14:00:12

Dlaczego nie sa publikowane wszytkie komentarze ?cenzura na e grajewo ?
Napisał: Katolik dodano: 2020-03-27 15:02:36

Dlaczego nie sa publikowane wszytkie komentarze ?cenzura na e grajewo ?
Napisał: Katolik dodano: 2020-03-27 15:02:48

Do Apolityczny ateista; ja nie twierdzę że PIS jest wspaniały, mi też nie podoba się wiele rzeczy w ich rządzeniu, ale chodzi o to że ludzie nawet nie zdają sobie sprawy z czym mają do czynienia i bagatelizują tę zarazę. Myślą że jak grypa minie, owszem kiedyś minie ale z jakim SKUTKIEM??!! dlatego moim zdaniem trzeba zrobić to co można żeby to zatrzymać
Napisał: Momo dodano: 2020-03-27 18:07:01

Ludzie obudzcie sie , przeczytajcie objawiania fatimskie ,oddajcie czesc i chwale Bogu , musi nastapic nawrócenie, bo będzie zle bardzo zle ,prosze was modlcie sie , nawrocenie jest najwazniwjsze
Napisał: Katolik dodano: 2020-03-27 21:03:03

apolityczny ateisto skąd ty to wiesz.
Napisał: milex dodano: 2020-03-27 21:41:07

Ludzie ogarnjicie się może i testów mało, to w takim razie gdzie ci chorzy i co gorsza gdzie ta umieralność
Napisał: Jag dodano: 2020-03-27 22:32:54

Katolik ie wytłumaczysz ludziom, że to kara dopiero jak dotknie osobiście taka osobę kara może zrozumie chociaż też nie zawsze w Sybili też pisało że Bóg już nie będzie mógł patrzeć na to co się dzieje w narodzie i ześle kary im szybciej się nawrócą będzie lepiej
Napisał: Katoliczka dodano: 2020-03-28 06:19:49

Brak testów działa na korzyść rządzących, mało testów mało wykrytych zakażonych i zgonów, mało wykrytych zakażonych i zgonów lepsza ocena w sondażach. Niestety PiS brnie do wyborów za wszelką cenę, tylko po to aby ponownie mieć pełną władzę, a po nich chociażby potop.
Napisał: 4 dodano: 2020-03-28 07:23:24

@Jag: Lud ma widzieć i wiedzieć, że wszystko jest ok.
Napisał: gaJ dodano: 2020-03-28 08:30:25

I w końcu dopadło Podlasie. 26
Napisał: Kogut dodano: 2020-03-28 16:11:45

Odbywając sobotni spacer z dziećmi w tzw miejsce rzadko uczęszczane. Mijały nas duże grupki młodzieży 14-17lat. Rodzice pozwalają wychodzić młodzieży do tzw towarzystwa. Brawo beznadziejnym rodzicom. Niestety nie tylko wy ale i my wszyscy przez was będziemy miec powtórkę z Włoch!
Napisał: Marta dodano: 2020-03-28 18:58:08

Powinni wojsko wypuścić na ulicę by pilnowało zasad a niepokornych skutecznie przykładnie ukarac, młodzież nie stosująca się do ustalonych reguł niestety nie zdaje egzaminu dojrzałości, ja oblał bym takim egzamin maturalny za to jak się zachowują.
Napisał: Kao dodano: 2020-03-28 20:33:50

Po co wracają tam tak dobrze za granicą jak problem to do Polski żeby się leczyć a ubezpieczeń i tu i tam się nie płaci a bogaci są
Napisał: Aaaa dodano: 2020-03-28 20:51:01

Teraz wszyscy do Polski wracaja i przenosza wirusa na swoje rodziny i bliskich ,co za naród i to jeszcze w czasie kwarantanny zamiast siedziec na dupie to lecą huk wie czego .
Napisał: 8 dodano: 2020-03-28 21:07:36

Zarekwirowali ducha puszczy i mamy efekt wzrost zachorowań na Podlasiu.
Napisał: xx dodano: 2020-03-28 21:36:57

Marta, jest akcja zostań w domu. Nie słyszałaś? Ktoś jak nie musi, nie wychodzi. Jaki spacer? Nie odbiegasz wg mnie tokiem myślenia od krytykowanej młodzieży. Oni zapewne również nie widzą nic złego w sobotnim spacerze. I dlatego spotkaliście się w drodze.
Napisał: Odpowiedzialna dodano: 2020-03-28 23:20:18

Beztroska ma swoja cenę. Dziś wiedzą o tym Włosi. Izolacja, dyscyplina, wytrwałość albo... trumny.
Napisał: Andrea dodano: 2020-03-28 23:39:24

Beztroska ma swoja cenę. Dziś wiedzą o tym Włosi. Izolacja, dyscyplina, wytrwałość albo... trumny.
Napisał: Andrea dodano: 2020-03-28 23:50:53

Do tego powyżej z liczbą 4, ogarnij się człowieku policz pomału do 10 -ciu i zacznij logicznie myśleć i snuć takie wywody jak powyżej. Jaki brak testów ? Kto ukrywa liczbę zakażonych i liczbę zgonów? Skąd takie wiadomości? Albo jesteś typowym prowokatorem, albo nienawiść do sprawujących władzę powoduje,że brak Ci trzeźwej oceny sytuacji. Dzisiaj szczególnie potrzeba nam rozwagi, odpowiedzialnego podejścia do rzeczywistości, a tego nie zapewni żaden rząd. Obecna władza działa w całej rozciągłości na rzecz opanowania sytuacji kryzysowej, lecz to od nas i tylko od nas zależy realizacja tej polityku tu na naszym podwórku. Takich wichrzycieli nam nie potrzeba. Zmień płytę i zacznij działać dla dobra wspólnego.
Napisał: Papa Smerf dodano: 2020-03-29 09:29:56

do marty to nie winna młodzeży tych ludzi jest wina facet który pracował w warszawie super pięknie
Napisał: wkurzony dodano: 2020-03-29 12:29:12

Zgadzam się z Andrea , za głupotę trzeba płacić Polak zawsze mądry po czasie , zmienimy tok myślenia i nie skazujmy siebie i innych na smierć Życzę zdrowia
Napisał: Mieszkanka dodano: 2020-03-29 13:57:00

U nas nikt nie zachorował bo nie robią testów. Niby jak Maja je robić jak ich nie maja
Napisał: Xxx dodano: 2020-03-29 13:59:43

Technik pracujący w szpitalu jednoimiennym w Łomży nie miał prawa wstępu do szpitala w Grajewie. Naraził zdrowie i życie personelu i pacjentów. //
Napisał: sławek dodano: 2020-03-29 14:02:48

Ma świat mamy i my w naszym Grajewie Czas potraktować obecną sytuacje poważnie
Napisał: Uziemiony dodano: 2020-03-29 14:58:23

No widzę że niestety miałem rację w komentarzu pod apelem ratowników . Tak myślałem patrząc na to co się dzieje w szpitalu Grajewskim . Sądzę że nie przyjezdni z zagranicy a lekarze i pielęgniarki będą w Grajewie głównym pasmem zarażenia COVID-19
Napisał: Obserwator dodano: 2020-03-29 15:29:45

Do wkurzony Najpierw 100 razy Przemyśl zanim coś napiszesz. A może jedno z rodziców któregoś niedorostkami miało kontakt z osoba zakażoną. I tak to właśnie się rozprzestrzenia Spotykają się grupami zamiast siedziec bezpiecznie na d... Będzie płacz! Zapewne tzw wkurzony jesteś jednym z tych nieodpowiedzialnych gówniarzy lub rodziców. Brawo ty!!! Jednak wszędzie idiotów nie brakuje!!!
Napisał: Marta dodano: 2020-03-29 16:16:20

Odpowiedzialna poczytaj trochę. Jest akcja zostań w domu ale rodzina podkreślam ma prawo wyjść nie spotykając się z osobami niespokrewnionymi!!! Widać ze mnóstwo gówniarzy siedzi i wstawia te nieodpowiedzialne komentarze !!! Twoim tokiem myślenia to najlepiej imprezę zrobić i hulaj dusza!!!
Napisał: Marta dodano: 2020-03-29 16:20:18

Jest "Nie kłam medyka" teraz powinno być "medyk nie kłam pacjeta"... /
Napisał: Karol dodano: 2020-03-29 16:31:09

Dlaczego osoby pracujące na kontraktach, które przyjmują w swoich prywatnych gabinetach osoby które wróciły teraz do kraju pracują tez w szpitalu? /
Napisał: Pacjentka dodano: 2020-03-29 18:31:08

Dziwne żeby dopuszczać do pracy w innym szpitalu bez zrobienia diagnozy na obecność koronawirusa bez badań chyba żeby zarażać innych teraz nie tylko jedna pielęgniarka musi być badana ale i inni pracownicy i domownicy a także mężów i ich z kolei wspolpracownikow tych domownikow,horror
Napisał: Anna 65 dodano: 2020-03-29 19:19:52

do Anna 65 : wyobraź sonie : ktoś bliski z Twojej rodziny np. ojciec trafia na oddział kardiologiczny - wymaga natychmiastowej operacji - w skald zespołu wchodzą specjaliści z rożnych miast (czytaj z innych miejsc pracy). jakie masz rozwiązanie? Wiesz ile testów trzeba by robić dziennie , co dziennie aby diagnozować na bieżąco każdego kto jest zatrudniony w służbie zdrowia?! Wiesz jaki jest Średni czas inkubacji koronawirusa ? Poza koronawirusem - ludzie też umierają na inne choroby! Ktoś im musi pomagać i ratować zycie ... to jest cięzki temat
Napisał: Realista dodano: 2020-03-29 19:38:18

Ale jak ten lekarz ,, ratując życie '' nie pomógł a zaraziła się połowa rodziny i teraz cierpi , to jest dobre ? I Ci ludzie żyją w stresie ! Czy to jest feer?
Napisał: Ona dodano: 2020-03-29 20:46:27

I znowu komentujący bzdury piszą nawet czytać się tego nie chce, ludzie ogarnijcie się co Wy macie w głowie. No cóż człowiek kursuje między kilkoma miastami to gdzieś załapał wirusa, niewiele potrzeba żeby drogą kropelkową załapać to świństwo wystarczy że trafi się ktoś kto nawet nie wie że już to ma. Życzę zdrowia Panu i wszystkim nam żeby nikt nie musiał tego wirusa załapać.
Napisał: pacjent dodano: 2020-03-29 20:59:17

Jeżeli ten technik, który ma coronavirusa przechodzi chorobę bezobjawowo to na jakiejpodstawie wykonano mu test?
Napisał: Iga dodano: 2020-03-29 21:01:55

W sobotę bylem zmuszony wyjść do apteki i w tym czasie zaobserwowałem kilkaosobowe grupy młodzieży, które w radosnym nastroju paradowały po mieście. Uważam to za kompletny brak odpowiedzialności i skoro oni nie potrafią zrozumieć powagi sytuacji i to może powołajmy obywatelską straż, która będzie patrolowała miasto( może jeździć samochodem) i o wszystkich nieprawidłowościach zginformowała policję. Uważam też,że to nie czas na pouczanie tylko konsekwentne karanie za naruszanie obowiązujących zasad. Przykro to pisać ale wygląda na to,że tylko poprzez "kieszeń" można trafić wielu naszym współobywatelom do rozumu. Zyczę wszystkim zdrowia.
Napisał: Zatroskany dodano: 2020-03-29 21:08:04

Realista To nie prawda co piszesz,osoba trafiajaca do szpitala musialaby byc nieprzytomna,aby zostala przyjeta. Teraz na potege pacjeci sa odsylani do domow,praktycznie nikt nie jest przyjmowany na obserwacje. I mowie o calej Polsce w tej chwili. Wielu pacjentow z powodow chorob straci zycie bo boja sie przyjmowac do szpitali kogos,kto zle sie czuje. Zostaje na sorze i do domu. Jedna jest prawda,pracowal w szpitalu w Lomzy ktory stal sie szpitalem zakaznym,wiec z automatu wszyscy lekarze ktorzy pracowali w tym szpitalu od momentu przyjecia pacjenta z objawami i majac z nim kontakt nie maja prawa pracowac w innym szpitalu. Tak powinno to wygladac.
Napisał: Zebra dodano: 2020-03-29 21:09:54

Nie możemy mieć pretensji do technika, który wykonywał swoją pracę nie mając objawów chorobowych. Wirus jest na całym świecie i dotarł również do Grajewa. Tak, to jest jak film sajensfikszyn, a my jesteśmy w nim aktorami, abyśmy tylko nie musieli odegrać głównej roli.
Napisał: bobrandzik dodano: 2020-03-29 21:46:33

Zacznijmy zachowywać się odpowiedzialnie, wychodźmy z domu tylko jeżeli jest to ABSOLUTNIE konieczne. Dystansowanie społeczne wydaje się teraz bym jedynym sposobem na zatrzymanie kolejnych infekcji. Brak leku, brak szczepionki, braki w personelu i sprzęcie: więc po prostu musimy to przeczekać. Niech każdy zacznie to traktować poważnie, tak jak cała reszta planety. To już nie jest zabawa w chowanie głowy w piasek. To się naprawdę wydarza i czym szybciej to zrozumiemy, tym szybciej z tego wszyscy wyjdziemy.
Napisał: Bit dodano: 2020-03-29 22:10:50

Dyrektor powinien podziękować pracownikom na kontraktach którzy dorabiają w szpitalu chociażby tymczasowo
Napisał: Zoska dodano: 2020-03-29 22:21:13

Super. wystarczy że ktoś z nich zrobił w międzyczasie zakupy np. w biedronce - i du..a. Dzisiaj jedna osoba - a za tydzień .....? BOŻE BROŃ!!!
Napisał: rob dodano: 2020-03-29 22:54:03

A gdzie jest ten pan technik leczony? Grajewo, Łomża....
Napisał: Ul8 dodano: 2020-03-30 00:17:01

Zachorowań będzie jeszcze więcej. Działania szpitala są żadne, przez SOR można tylko przejść (niby). Wchodząc przez SOR nikt niczego nie sprawdza, tak jak twierdzą, że temperatura, maski itd. Wchodzisz, wychodzisz, jak chcesz. Pielęgniarki bez masek. Dzwonisz przed weekendem z pytaniem, czy wizyta się odbędzie (nie chcesz iść bez potrzeby), potwierdzają, że tak, ortopedzi przyjmują bez zmian. Idziesz do lekarza, bo musisz, nie tak sobie. I co się dowiadujesz od pielęgniarki, lekarza nie ma, mówi, żeby przeczekać 2 tygodnie i co po tych 2 tygodniach się zmieni, będą święta. Więc chyba o to chodzi. Szlag Cię trafia bo narażasz swoje zdrowie i życie, żeby przyjść na wizyte do lekarza. Nikt nie poinformował, że lekarza nie będzie. Jak tak można? Czy ktoś tam myśli o osobach chorych? W szpitalu podejrzewam, że będzie najwięcej zachorowań. A jak stanie się Tobie coś w czasie epidemii innego niż koronawirus to radź sobie sam. Myślę, że podobna ilość osób umrze, ze względu na brak pomocy ze strony szpitala. Chociaż nie radzę tam chodzić, ludzie leczcie się sami.
Napisał: Magdalena dodano: 2020-03-30 08:11:51

Do ONA a ty uważasz że jak jest komunikat o zarażonym to tylko on był chory? Jak ktoś napisał "nie ma testów nie ma chorych i statystki się zgadzają." Nie ma co jechać po lekarzu jak nie wiadomo czy większość ludzi z Grajewa i okolic nie miało wcześniej i nie pozarazalo innych. Zacznijcie ludzie myśleć. Co telewizja podaje tzn. ilość zarażeń to jest kropla w morzu faktów. Testów 4 tys. dziennie na miliony to jest nieśmiesznym żart. Większość tylko ufa telewizji. Nie ma zarazy w naszym mieście bo w tv nie podali to można wychodzić na spacer tak większość myśli.
Napisał: Prawda dodano: 2020-03-30 09:53:21

Realista prawda ale w obecnej sytuacji trza robić testy na obecność bo za jedną osobą idą kolejne zachorowania,trudny okres a więc tym bardziej w szpitalach człowiek ma czuć się bezpiecznie a personel tym bardziej to tylko moje spostrzeżenia a wiadomo jaka jest rzeczywistość
Napisał: Anna 65 dodano: 2020-03-30 10:23:15

A co z pacjentami których rozwięźli do domu też mieli pobrane próbki?
Napisał: Ona dodano: 2020-03-30 10:39:37

Co roku mamy setki zgonów na grypę i świat toczy się dalej .Obecnie powstała ogólna psychoza zręcznie podsycana przez media.Zamienianie w kwarantanny szpitali,lub zamykanie odziałów szpitalnych to skazywanie na śmierć ludzi pwarznie chorych.
Napisał: Darek dodano: 2020-03-30 10:48:34

90 procent chorych to przyjezdni z zagranicy i to oni roznoszą to paskudztwo po kraju ! Nie wpuszczajcie ich do Polski pod żadnym pozorem . a jak już to taniej będzie koszarowac ich na granicach w wojskowych namiotach na 14 dni od razu po wieździe . Pieniądze maja bo to są ludzie , którzy tam na codzień pracują , mają tam firmy i płacą tam podatki !!! Zabieraja nam miejsca w szpitalach , niech się leczą tam , gdzie pracują i płacą podatki !!!Patrotyzm w nich się odezwał .....
Napisał: Polaczek dodano: 2020-03-30 12:36:29

cenzura całą gębą !!!!
Napisał: rychu dodano: 2020-03-30 12:47:34

Ja mam pytanie nie dotyczące wirusa. Gdzie w Grajewie jest dom seniora ? Bo tyle lat mieszkam a nie wiem ..
Napisał: Olka dodano: 2020-03-30 13:13:48

Darek obyś nie, arazil się tym świństwem bo ciekawe jak ktoś z Twoich bliski h albo Ty będziecie chorzy czy też tak do tego podejdziesz właśnie takim tokiem myślenia szedł technik i rezultat jego bezmyślności będzie za kilka dni oby nikt nie był zarazony
Napisał: Grajewianka dodano: 2020-03-30 14:07:31

Do zebry masz rację i o to mi chodzi żeby lekarze byli poddawani testom na obecność koronawirusa a tym bardziej żeby nie narażali siebie i innych
Napisał: Anna 65 dodano: 2020-03-30 15:24:18

Dom seniora chyba niedaleko biedronki na konstytucji *)nowo osiedle . Ale pewna nie jestem
Napisał: Beata dodano: 2020-03-30 15:40:23

Ja mieszkam w Anglii i tutaj też są organizowane loty powrotne dla obywateli brytyjskich i nie słyszy się głosów od ch współobywateli o zakazywaniu komukolwiek powrotu pod pretekstem roznoszenia infekcji. Każdy tutaj zdaje sobie sprawę, że sytuacja jest awaryjna i każdy ma prawo do powrotu do rodzin i rodzinnego kraju. Dlaczego więc w Polsce jest tylu jadu? Zawsze musi być jakiś Kozioł ofiarny?
Napisał: Roman dodano: 2020-03-30 17:29:18

Polaczek- takich jak ciebie powinno sie izolowac, poniewaz wypisujesz nieludzkie wrecz bzdury.
Napisał: Baba dodano: 2020-03-30 18:54:57

Na podstawie wypowiedzi Państwa ,już mozna przewidzieć zachowania w czasie wojennym. Bardzo prymitywne zachowania ,ale możecie lepiej się poznać , gdyz nie wiecie do końca jak bedziecie postepować w obliczu extremalnych warunkach.Przykład mamy w serialu Stulecie winnych.
Napisał: Mieszkaniec dodano: 2020-03-30 22:21:23

Ilosc kometarzy swiadczy o tym ,ze spoleczenstwo w Grajewie i okolicach problem zwiazany z epidemia koronowirusa traktuje b. powaznie. Zadarzaja sie (niestety) rowniez idotyczne wpisy beznadziejnych optymistow, na ktorych nie warto zwracac uwagi, poniewaz beda mieli okazje przekonac sie, ze trwaja w glupocie. Szybkie rozprzestrzenianie sie koronowirusa i jendoczesne jego ignorowanie , moze doprowadzic do wielkiej katastrofy poniewaz nikt z Nas nie wie - kto bedzie nastepny , dlatego warto postepwac rozsadnie - chroniac siebie i innych- poprzez wlasciwe postepowanie w walce z epidemia. Podaje po nizej aktualne statystyki zasiegniete z "Robert Koch Institut": Niemcy: 62.526 tys. zarazonych- 560 zmarlo- ofiar ciagle przybywa. Hiszpania: ok. 85.000 zarazonych- zmarlo ok. (okolo- pisze ,poniewaz ciagle niekorzystne statystyki sie zmnieniaja)- 7.300 tys. Francja: 2606-zmarlo We Wloszech liczba zarazen zmalala w porownaniu do poczatkowej fazy jest ich zdedowanie mniej. Wlochy aktualne dane (sa przerazajace mimo wszystko): zmarlo tylko dzis: 812 osob- razem - 11.591 tys. zgonow.Aktualnie zarazonych jest ok. 101.739 tys. Jezeli te informacje ktokolwiek uzna i potraktuje jako zart "prima aprilisowy "- to ja zapytam sie za miesiac tutaj - czy sie jeszcze smiac potrafi. Szpitale i sluzba zdrowia jest u nas w tak beznadziejnym stanie, az przeraza mnie co bedzie. Pis jest bardziej zaintersowany przeprowadzeniem wyborow , a nie zdrowiem i dobrem obywateli. Tutaj nie trzeba byc wrozka , ani prorokiem do czego doprowadzi ignoracja epidemii przez rzady pis- do katastrofy- ekonomiczno-zywiolowej . Zycze dobrym,madrym i rozsadnym ludziom duzo sily, wtrwania i wiary w walce z epidmia !!!
Napisał: Choop dodano: 2020-03-31 01:28:08

Choop puczasz innych nie mając rozumu sam co rząd ma do wirusa czy to PIS czy inny wirusa nam nie wszczepił a bardzo dużo pomaga za PO już byśmy dawno byli na cmentarzu bo wogole by nie było tego co i pomagaja
Napisał: Kacha dodano: 2020-03-31 10:41:32

Podziwiam lekarzy i pielegniarki , to nasi obecni bohaterowie. Szkoda ze szpital nie dba o swoich pracownikow. Testy na koronawirus wykonano nie wszystkim pielegniarkom z zamknietych oddzialow. Co mmają robic te którym nie zrobiono testow!?
Napisał: Inka dodano: 2020-03-31 17:59:26

Kacha- naucz sie czytac ze zrozumieniem ,a nastepnie pisac sensownie i loigicznie po polsku i potem wypowiadaj sie. Twoja polsczyzna jest na poziomie Kalego z "W pustyni i w Puszczy". Nie zgodne z prawda jest twoje glupie stwierdzenie ,jokobym mial pouczac innych, poniewaz nie mam takich kompetencji ani uprawnien. Wypowiedzialem sie tylko i wylacznie (informujaco)-piszac o danych i faktach ,ktore dotycza glownie koronowirusa. Czy twoim jedynym argumentem jest to ,ze napisalas do mnie - frazes- cytuje:"nie majac rozumu" ? Napisalem o faktach ,ze to wlasnie nikt inny ,lecz obecnie nam panujacy rzad ma duzo do powiedzenia i do decydowania w obecnej systuacji - nie wiedzialas o tym "rozumna" kobieto?! Gdyby PO bvlo u wladzy ocenilbym ich reakcje na obecny stan zwiazany z epidemia, lecz rzadzi pis i to wlasnie ta partie krytykuje- nie bez powodu.Nie wiem po co mieszasz w akutualne poroblemy(PO) tych , ktorzy nie podejmuja praktycznie zadnych waznych decyzji i nie sa bezposrednio odpowiedzialni za nie? Zastanow sie co ty tutaj bredzisz , kompromitujac sie tymi swoimi wrozbami na temat,co by bylo jakby PO rzadzilo, snujac jenoczesnie czarne wizje oparte na zwyklych insynuacjach. W moim ostatnim zdaniu wyrazilem sie jasno do kogo kieruje maja wypowiedz - do ludzi dobrych - madrych i rozsadnych !
Napisał: Choop dodano: 2020-03-31 19:42:34

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.