Mlekpol rozda nagrody!

aktualizacja: 2017-06-28 10:16:46     nr wiadomości: 32319     przeczytano: 3953     Ilość komentarzy komentarze: 0

 

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych.
 

Nowe, smukłe kartoniki Milko o pojemności 330 ml doskonale wpisały się w trend „on the go”. Od wiosny tego roku napoje fermentowane Milko są także jeszcze zdrowsze. Udoskonalona receptura nie zawiera syropu glukozowo – fruktozowego. SM MLEKPOL jako propagator zdrowego stylu życia postanowił zachęcić konsumentów do połączenia aktywności fizycznej i świadomego odżywiania. Wybierając jogurt, kefir lub maślankę Milko dostarczamy naszemu organizmowi porcję zdrowej, ożywczej energii. Już od 3 lipca zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl. Tam mogą podzielić się swoimi sposobami na aktywne spędzanie czasu. Tym aktywnościom powinny towarzyszyć napoje fermentowane z linii Milko – idealna, zdrowa przekąska w drodze, na wycieczce, na plaży. -   mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.


Do 24 września 2017 r.  każdy uczestnik konkursu „Weź Milko na drogę”, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Jest ich aż 84. Konkurs podzielony jest na tygodniowe rundy tematyczne dedykowane różnym formom aktywności. Jest m.in.: tydzień rowerowy, na wodzie, biegowy czy tydzień górski. W każdym z nich można wygrać 7 różnych atrakcyjnych przedmiotów. Uczestnik wybiera oczekiwaną nagrodę i wykonuje zadanie konkursowe. Wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i najciekawsze odpowiedzi. Dodatkowo powstanie Mapa aktywnej Polski Milko. Konkursowicze oznaczą na mapie Polski miejsca, w których są oraz opiszą określone aktywności. Milko doda własne przykłady i zabawne inspiracje w formie zdjęć i clipów video.

Rund konkursowych jest 12. Zaczynamy tygodniem rowerowym, kończymy tygodniem w pracy. Po szczegóły i przede wszystkim regulamin zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl – dodaje Ewa Gromadzka.

Za organizację konkursu, kreację, strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada agencja Los Mejores. Kampania on-line opiera się o nośniki Rich Media w modelu Programmatic dostarczone przez Adform.

 

Marka Milko obecna jest na rynku od 2003 roku. Milko to gama napojów fermentowanych oraz mleko.  Pod szyldem Milko znajdujemy wyśmienite jogurty, maślanki, kefiry i mleko. Szczególnym powodzeniem wśród konsumentów cieszą się jogurty owocowe i deserowe. Powstały z najlepszego mleka oraz najwyższej jakości dodatków owocowych i smakowych. Obok smaków: morelowego, wiśniowego, truskawkowego, czerwonej pomarańczy czy  żurawiny znajdziemy wyjątkowe jogurty o smaku waniliowym, tiramisu i straciatella.

Milko to radość życia! Kampania reklamowa marki Milko skierowana była do osób prowadzących  aktywny i zdrowy tryb życia, oczekujących od produktów mlecznych dostarczania pozytywnej energii. Takie jest właśnie Milko – zdrowe, naturalne, pełne energii! Milko to pokusa, której nie warto się opierać.

W 2017 roku MILKO zmieniły skład i opakowanie. To idealna propozycja dla ludzi aktywnych, zarówno dorosłych jaki i dzieci. Skład napojów fermentowanych Milko uszczuplono o syrop glukozowo – fruktozowy. Dotychczasowe opakowania napojów fermentowanych MILKO 250ml i 400ml zastąpiono smukłym, poręcznym kartonikiem o pojemności 330 ml, idealnym do zabrania ze sobą do pracy, szkoły czy na wycieczkę.

 
Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.